14 maart 2016



4 opmerkingen:

  1. Het boek staat op mijn lijstje! Ik ben momenteel aan het lezen in 'Het Leuke Mamaboek' van Lobke Gielkens. Ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ondertussen bezig in het boek 'the gentle mom'.
    En misschien wordt het volgende wel 'Het leuke mamaboek'. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een happy mama, van twee kindjes, maar ben momenteel te moe om boeken te lezen. Ik val elke avond happy in slaap in de zetel... :) Maar die boeken wil ik wel eens onder de loep nemen, om ergens hier en daar wat bevestigend materiaal te lezen dat ik ondanks alles toch goed bezig ben... Ik ben de schrijfsters nu al dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'Een happy mama', heel leuk om te lezen!
    Ik hoop dit binnen enkele maanden ook te zijn.
    En bevestiging zal je zeker krijgen door het lezen van deze boeken.
    Ik ben ondertussen gestart in 'the gentle mom'. Het verslag volgt.

    BeantwoordenVerwijderen