13 oktober 2015


7 opmerkingen:

  1. Hier het liefste niet al te veel regen...
    Bij herfst denk ik vooral aan alle heerlijke groenten in de tuin, en dan vooral pompoenen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh nee, ik haat wind! echt haten hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bah, voor mij ook liever geen wind, dan moet ik veel te hard trappen onderweg naar en van het werk!

    Wel leuk: de kleurtjes van de vallende bladeren, de groentjes en de knusse avonden binnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo jammie, rode bietjes, heerlijk rauw! ;o) Herfst kan me ook bekoren met heel veel 'zachte' wind, niet de ijskoude zoals die van vandaag! Genieten met losse haren en de neus in de wind!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook een heel mooi seizoen met al die verschillende kleuren in de natuur!

    BeantwoordenVerwijderen